Descriere
Seria „Secretele unui puști afacerist” se citește cu multă ușurință și plăcere, atât de către părinți – pentru a putea explica mai ușor, cât și de copii, care primesc răspunsuri la întrebările Da’ de ce?
Pentru „Mere verzi și roșii” probabil cea mai potrivită vârstă pentru tinerii cititori este de la 9 ani, „Culoarea banilor” și „Sare și piper” de la 11 ani.
Incluse în TOP cărți educative, sunt trei cărți inspirate din întâmplări adevărate. Povestesc cu mult drag, veselie și conținut educativ, despre afaceri reale, pe care copiii – personaje principale le dezvoltă pas – cu – pas, de la idee până la profit.
Educația financiară și antreprenorială se face, cu maximă eficiență, în familie. Doar acasă primesc copiii bani de la bunici, din colindat, de la prieteni de ziua lor, și învață să-i pună de-o parte, sau nu. Doar de-acasă, nu de la școală, pot învăța copiii că înghețata cumpărată în parc nu mai lasă loc și de suc. Doar în familie putem înțelege că, deși avem bani, uneori nu ne permitem.
De aceea sunt aceste cărți – pentru a fi citite acasă, împreună.
Temele sunt diferite, poveștile sunt diferite.
Afacerile povestite în paginile cărților, sunt, de fapt, doar un pretext. Le-am descris în amănunt pentru a explica astfel, termeni financiari, de marketing, de business, aducându-i în discuție atunci când situațiile prin care trec afaceriștii noștri, îi cereau. Cuvintele folosite sunt pe înțelesul tuturor, iar întâmplările prin care trec personajele, amuzante.
Această lume a banilor… înțeleasă repede și în hohote de râs.
“Mere verzi și roșii” are ca temă principală brandul, reclamele, ofertele speciale, competiția. Cititorii înțeleg că nu tot ce se prezintă la televizor merită, ai nevoie sau îți aduce valoare. La final, lectura înseamnă pentru cititor mai puțină frustrare. Cum? Prin înțelegere.
„Culoarea banilor” este educație financiar-bancară. Ce este contul curent, creditele, economisirea, cardurile. Cum se folosesc și de ce avem nevoie de toate aceste produse bancare. Banii nu sunt pe card, ATM-rile nu produc bani, băncile sunt de mai multe feluri, fără ca acest lucru să însemne sala de clasă sau aleile parcului.
„Sare și piper” povestește despre nevoia de a lucra în echipă, despre importanța specialiștilor. Despre faptul că, de unul singur, lucrurile se termină repede, și fără profit. Este explicat conceptul de franciză cu exemplele cele mai populare, McDonalds și Subway.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.