Descriere
Supracoperta personalizatǎ are acum preț promoțional și este perfectǎ pentru un cadou special:
La mulți ani, copil drag!
CULOAREA BANILOR, din seria „Secretele unui pusti afacerist”, se adreseazǎ familiilor cu copii +11 ani. Povesteşte vacanţa de vară în care Max ia hotărârea să-l facă celebru pe bunicul său, un talentat pictor ale cărui tablouri, însă, nu au fost expuse niciodată.
Printre întâmplările amuzante prin care trece împreună cu prietenii din satul bunicilor, Max descoperă, odată cu cititorul, care sunt paşii necesari deschiderii unei galerii de artă, atât ca magazin (fizic) cât şi în mediul online.
Sunt explicate modalităţile prin care se poate finanţa o afacere cu ajutorul băncii – ce sunt conturile curente, cum se acordă creditele, de ce e importantă economisirea şi la ce sunt utile cardurile.
Pentru a pune cap la cap toate elementele necesare unei afaceri sunt importante obiectivele şi urmărirea lor, fără abatere. Cuvintele utilizate şi schemele prezente în carte fac ca înţelegerea unor termeni financiari complicaţi să pară o joacă.
Max ne învaţă cu mult umor ce înseamnă finanţele şi comerţul online. Înainte de a-şi deschide galeria online de artă, a fost nevoit să cunoască domeniul antreprenorial în general, nu doar partea lui financiară: plan de afaceri, competiţie, mix de marketing. Şi a reuşit. Iar succesul lui poate deveni succesul tuturor celor care sunt mânaţi de această dorinţă şi… citesc.
Lumea aceasta, a băncilor este şi lumea banilor, iar lumea banilor este lumea noastră. Ȋncă de acum 5000 de ani, sumerienii au inventat scrisul se pare că nu pentru a scrie poezii şi nici pentru a nota întâmplări drăguţe despre copiii lor, ci pentru a păstra clară şi de necontestat informaiţa despre impozite, plăţi şi datorii, sau proprietăţi. Iar de atunci ţinem volanul pe direcţie.
Motto-ul seriei SECRETELE UNUI PUŞTI AFACERIST este
“Cine a spus că învăţatul nu poate fi distractiv?”
Obiectivul principal este cel de a transmite informaţii serioase, aşa cum găsim în manualele şcolare, într-un mod în care copiii să le perceapă ca fiind foarte la-ndemână: cărţile spun poveşti pline de umor.
Deşi lumea comercială este cea în care noi trăim zi de zi, care ne influenţează în mod covârşitor modul de viaţă, copiii nu învaţă la şcoală mai nimic legat de acest subiect.
Împreună cu Asociația ALUZIVA am reuşit să ducem pãnă la capăt campania „Toți-toți copiii citesc„. Cărțile „Mere verzi şi roşii„, „Culoarea banilor” şi „Sare şi piper” se tipăresc chiar acum Braille şi vor fi trimise către toate bibliotecile şcolilor pentru copii cu deficienţe grave de vedere din țară. Campania s-a desfăşurat în colaborare cu Asociația Nevăzătorilor din România. Mulţumim!
Răsfoieşte cartea „Culoarea banilor”
Recenzii
Nu există recenzii până acum.